Sleepy marka kullanıyoruz bezimizi. Bezi her zaman stoklu kullanırım. Bu sefer aldığımız da külot bez aldık. Alıştırmak adına. 20 aylık oğlum var. Bana da çok saçma geldi. İnanın ama sizlere de bi sormak istedim. 20 aydır şükürler olsun pişik problemi hiç yaşamadık. Af edersiniz açık söyleyeyim ama şu 4 5 gündür penisinin taşşak kısmı dahil pop kenarı komple hatta yanlar. Pişik oldu. Marka değiştirmedim marka aynı. Külot beze geçtiğimden beridir gece sızdırması her gece oluyor. Çok mantıksızca geldi ama başına gelen var mı diye sormak istedim. Yanı herşey aynı bir tek bez değişince ona bağladım. Yoksa başka sebep de olabilir mi ?