3 tane çocuğum var biri beş biri iki buçuk biri iki aylık iki yaşındakı sürekli ağlıyor hiç bi şeyden memnun değil büyük olan ne kadar uyarsamda sürekli evi kirletiyor iki aylık olanda yarım saat bile uyumuyor ne yapacağımı bilmiyorum artık pskolojim bozulmuş en çok zorlayan da iki aylık olan o en azından bı ıkı saat uyusa evlede diğer ikisiyle de ilgileneceğim o hiç durmadığı için kafayı yemek üzereyim ya bı çocuk hiçmi uyumaz ne yapacağımı bilmiyorum şaşırıp kalmışım benım durumunda olan varmı nasıl baş ediyorsunuz