aymiradurum Kızım 2 yaşında kızlar kulak enfeksiyonu geçiriyor antibiyotik içmesi lazım içmiyor içse geri atıyor ağzından dışarı kezâ ateş düşürücü ilaçlari bile napiyorsunuz siz bebeklerinize nasıl iciriyorsunuz (şırınga ilede deniyorum ıı olmuyo ) 😒
_adrrdnz00 aymiradurum Mecbur Biri tutacak çocuğu diğeri şırımgayla daha bence sıkacak olmuyor yoksa bizde de öyle içmiyor anlıyor zaten heme ilaç olduğun u
zeynep91 aymiradurum kızm 3 yasnda hep öyleydi halende öyle tek içtiği ilaç calpol onun dısında ne ılac verdıysek püskürttü ben hep meyvesuyu vb seylere karstırırak veriyordum halende öyle
endoplazmikretikulumiste aymiradurum uyurken başını yükseltip ağzının kenarından damla damla şırınga ile minik minik
eyberenimo Birşeylerin içine karıştırıp verdim hep sonuçta ilacı içip üstüne herşeyi yiyip içiyorlar aynı yere gidiyor