basak1336 kesin yanlış olcmustur. Bı dahaki kontrole gidince de 40 çıkar bu sefer de der ki başı hiç buyumemis. Benim oğlumun da bı kontrolunde 41 olcmustu diğer ayki kontrolünde 39 olcmustu aynı kişi. sağlık ocağındaki ebelerin ne lafına ne de yap dediklerine asla kulak asma. İnsanları korkutmaktan başka bı ise yaramiyolar. Rutin kontrollerinde sen doktorunun dediğine bak. Kilosu da doğum kilosuna bağlı. Her ay bı kilo alması lazim. Şu an doğduğu kilonun üstüne 2 kilo almış olması lazım 2 ayliksa eger