AslanKadini_ SiprayiL hayır o değil yolda belde bisey olsa biri eşini aramak için telefonu alsa düşünemiyorum 😁😁
mucizeolsuun Dışişler bakanım diye kayıtlı 😂 ben iç işlere bakarım o dış o yüzden öyle kaydetmiştim😂😂
elisaaselim dalpsmom Hayatın boyunca ayrılamayacağın, yanındayken huzur bulduğun, her şeyden çok sevdiğin
Babygirll dalpsmom sevgiliyken sonsuzluğum diye kayıt etmiştim ama şuan donsuz göt diye bile kaydedebilirim yani 😂😂
kucukbebegim_ dalpsmom Kocam❤️ diye kayıtlıydı 2 dk öncesine kadar sinir etti sırf eşim görsün diye Sinerjiiii diye kayıtettim 😂
nurcan355 kucukbebegim_ hahahah bende sinir oldugum icin isim soyisimle kaydettim birde gormus soruyor beni niye boyle kaydettin hani askimlar kalpler nerde diyor bende boyle dedim bundan sonra hadi degistir cocuk cocuk isler yapma diyor 😂