aybor çoğu bebekte sağlıklı iken , yeterli beslenememe,sarılık vs gibi öykülerden dolayı bazı değerler yüksek çıkabiliyor. Süreçte stres yapmamak mümkün olduğunca düşünmemeye çalışmak gerekiyor çünkü diğer türlü insan kahroluyor.. Sonuçta hastalıktan dolayı söz konusu olan insanın yavrusu. Bizim de bu değerimiz 2. de sıkıntılı geldi ve tekrar topuk kanı vermeye çağırdılar. İlk bi duyunca şok geçirdim dünyam başıma yıkıldı ama sonra toparladım,zaten son topuk kanın da da normal geldi değeri ☺️şuan 3 buçuk yaşında gayette sağlıklı elhamdülillah 🙏🏻