Tugbakadir lokal anestezi oldu yapılırken ağladı ilk çişini yapasiya kadar da ağlıyor tabi yapınca geçiyor rahatlıyor. Erken yaptırdım iyi ki dedim çünkü 6 aydan sonra bebek iyice hareketleniyor dönüyor biliyor sürtünüyor zor olur diye düşündüm bir problemde olmadı şükür yaptirmakla ilgili. Antibiyotikten sonra Ben kantoran yağı kullandım yapıştırma değil dikisti bizimki