adasmummy Kızlar 2 ay önce sezeryan oldum sonra kalçamda sertlik fark ettim doktora gittim enjeksiyon kaynaklı olduğunu söyledi antibiyotik iğne yapılınca oluyormuş genel olarak başına gelen var mı? Nasıl geçirdiniz?
babyandmee adasmummy bendede var zamanla geçer diye düşünüyorum ilk başlarda ağrı yapıyordu şimdi yok gibi
pozitifanne06 adasmummy bende de vardı 1 yıl falan sonrasında dokununca gittiğini fark ettim 10. Ay civarında hala duruyordu
hsrt07 adasmummy evt hafifletiyor ağrısını bende doktora gitmek istiyorum ama buradaki yorumları okudukça vazgeciyorum
adasmummy pozitifanne06 hemen geçmez demişti bana da masaj yapıyorum her günn demek ki 1 yılı buluyor geçmesi benim 2 ay oldu daha
merve034 Kizlar benimde sol bel kismimda yürürkende bacağıma vuran ağrı var doktor 40 ina kadar geçer dedi Kemiklerin yerleşiyor dedi. Şuanda dikiş ağrım yok bu agri yüzünden hareket edemiyorum…. yaşayan var mi acaba
adasmummy merve034 yok valla canın kemiklerim gelişiyor derken kaç yaşındasın ki? İstersen başka doktora görün eğer hareket edemeyecek durumdaysan günlük yaşamını etkiler
merve034 adasmummy 30 yaşındayım, kemikler hamilelikte açılıyor simdi oturuyor dedi cuma günü tekrar bi gorunucem