Hanımlar iyi geceler 🌸
Bebeğim 17 aylık, 1 hafta önce kulak enfeksiyonu sebebiyle damla ve antibiyotik kullandık o bitti aradan 5-6 gün geçti bu sefer bademcikleri tutmuş.. ateşi çıktı , inanılmaz öksürüyor şimdi de balgama çevirdi.. antibiyotik sonrası probiyotigini tekrar hastalandığında bitirdim düşünün.. Bir de bu arada gözünün kenarı kızardı şişti 2 güne kendiliğinden toparladı..
14 aylıkken bakilmisti kan değerlerine bir vitamin eksikliği falan yoktu elhamdülillah ancak size sorum şu bu tarz durumlarda su değere bakılırsa iyi olur vs gibi bir şey yaşadınız mı? Beslenmesi falan kötü değildir öyle her şeyi yemez ama dengeyi sağlamaya çalışıyoruz.. ne yapacağımı şaşırdım kuzum nefessiz kalıyor balgamı yüzünden resmen 1 aydır gözünü açamadı..
Yarın kontrol günü hazır gitmisken doktoruyla bir genel değerlendirme istemeyi düşünüyorum.