Madamehappyyyyy Kızlar iyi geceler oğlum şuan 19 ay 17 günlük 1 aydır çiş diye bezini çekiştiriyor WC nin kapısını açıp pipi diye oturmak istiyor pantolonunu çekiştiriyor daha çok küçük bu merak mı yoksa 🚽 eğitimine başlamalı mıyım? Geceleri bazen bezi dolu bazen hiç yapmamış oluyor. Nasıl biliyor derseniz çok küçükken wc ye gittiğim de çok ağladığı için giderken haber verip çiş diye gidiyordum şuan ben girdiğim de kapı da bekliyor 1 aydır kapıyı açmayı öğrendi kapıyı kilitlemediğim zaman görüyordu benim oturduğumu. Daha çok mu erken başlamam lazım mı sizce? Bazen otutturuyorum tutmamı istemiyor kendini bırak diyor 3-4 kez tek başına yakaladım wc de. Kapıyı açıp giriyor oturmaya çalışıyor.😖
suheyla92 Madamehappyyyyy bence baslama zamani cocugun bilinciyle alakalı ve sizinki hazir gibi gorunuyor denemeye deger
KLORAK Madamehappyyyyy merdiveni tek başına inip çıkabiliyor mu? Çünkü kaçırma gibi durumlar merdiven inip çıkınca son buluyormuş. Bu arasa bebeğiniz hazır bence kakasından da korkmaya bilir yani mantıklımı bilmiyorum ama kakalı bezi göstererek test edilebilir mi acaba mesela altını alın açık bırakın bi kenarda kaldırıp üzerini giydirirken de AA dur kakanın üzerini kapatalım çünkü bunu atmamız gerek gibi sadece fikir şuan aklıma geldi tabi araştırın
Madamehappyyyyy suheyla92 Aslında korkum 💩 sını görünce korkak psikolojisi bozulur mu? Yoksa çok denemek istiyorum böyle her dk değil ara da ciş diye tutturması düşündürüyor.
suheyla92 Madamehappyyyyy sanmiyorum cok buyudukten sonra korkuyolar hep duyduklarim. Erken dönemde o kadar düşünemiyorlar
Madamehappyyyyy KLORAK Kendi çıkmaya çalışıyor inmek de istiyor ama ben izin vermiyorum elinden tuttugum de inip çıkabiliyor. 😀tek başına mı çıkıp inmesi lazım acaba?
svdgnci Çocuğunuz çiş diyince reddetmeyin götürün bence, çünkü bir kere reddederseniz ilerdeki süreci etkilemiş olursunuz. Götürün deneyimlesin devam etmek istemezse zorlamazsınız. Kakayı göstermeyin kalktığında kapağı kapatın. Korkabilir
Madamehappyyyyy svdgnci Haklısınız sabah cis dediğin de deneyecegim kilot bez almam daha mantıklı olacak bu evre de.
KLORAK Madamehappyyyyy yani elinden tutarken işte kendi kas gücüyle biz destek vermeden inip çıkabiliyor olması lazımmış eğitimin yarım kalmaması açısından