Liva2210 8 ay olcak sütten keseli. Hala sütüm geliyor. Arada kontrol ediyorum sıkınca geliyor. Bugün ilk defa kendiliğinden 1-2 damla aktı. Ağrı şişlik doluluk hissi vs yok. Doktora görünmeli miyim? Yoksa normal midir zamanla mı gidecek?