nsl3 Merhaba arkadaşlar tavsiye üzerine aldım fakat nasıl kullanması gerektiğini bilmiyorum ağzına döküp kullandım direk üstüne emzirdim fakat damağına mı sürmem gerekiyor birde verdikten sonra mama yada anne sütü verebilir miyiz hemen üstüne
hilalpolatt nsl3 Bende 7 aydır kullanıyorum doktorum direk ağzına dök demişti öyle yapıyorum yeri geldiğinde üstüne beslenmesini de sağlıyorum bir sorun yaşamadık çok şükür
tombikbebe nsl3 slikon diş fırçaları var onlara veya parmağınıza döküp damağına sürerseniz daha etkili oluyor ama sizin yaptığınız gibi olsa da çocuğa bir zararı olmaz. Üstüne emzirebilirsiniz
nsl3 hilalpolatt toz şeklinde olduğu için kolay gitsin diye emzirdim sonra bi yerde gördüm 45 dk bişey verilmez diye panik oldum
nsl3 tombikbebe evet direk emzirdim bi yerde gördüm 45 dk bişey verilmez diye ama öyle bişey yok galiba değil mi sizler direk emziriyormuydunuz
tombikbebe nsl3 direkt emzirdim 6 aylıktan beri kullanıyorum 2 yaşına girmek üzere hiçbir şey olmaz canım
nsl3 SiprayiL evet fark ettim sadece üstüne emzirdim acaba dedim hemen üstüne besledim bişey olur mu diye
nsl3 mondecaidensecmeler evet bazı yorumlar böyle ama doktor önerdi birde genelde herkes memnun kalmış
SiprayiL mondecaidensecmeler ay uyumadan önce veriyordum normalde,bugün uyuyakaldı veremedim bir saat içinde kaç kere uyandı uyuyamadı ağladı,bunu verdim rahatladı 🥹 kısa da olsa rahatlatıyor ama bebişten bebişe değişir tabi ki. Bunu niye anlattım bilmiyorum 😂😂
Elifdemir1907 nsl3 ağıza doktugun gibi hemen eriyor korkmana gerek yok canım biraz dursun ama etki etmesi için istersen direk üstüne emzirme hani uyustursun biraz damaklarını
mondecaidensecmeler SiprayiL 😂😂 ben karanfil yağını kullanmıştım o baya rahatlamıştı dış doemi bebeklerde berbat geçiyor 😒
SiprayiL mondecaidensecmeler karanfil ve zeytinyağı sanırım demi. Ben de kullanıyorum onu faydası oluyor gerçekten. Bu aralar hem 1 yaş hem diş bizi baya zorluyor 🥺