Bizimde aynıydı yazın sadece 3 ay iyiydi, sonrası her ay cortairler ventolinler havada uçuşuyordu. Doktor alerji bölümüne yönlendirdi testlerde bir şey çıkmadı ama biizm aile öyküsünde var ve doktor anlattıkların astımla aynı dedi ve astım ilacına başladık. Günde 1 puf sıkıyorum ne hastalığı kaldı ne öksürmeleri tıkanmaları