Kızlar kızım 7 aylık eşim askeri personel nöbette kızımı yanıma alıp yatsam aşağı kayar mı acaba sıkıntı yaşar mıyım sizce siz yatıyor musunuz bebeğinizle. Reflü yatağında yanımda yatırdım çok fazla ama yataksız hiç yatmadık aslında onun için soruyorum 🙏🏻