ikizlimom Sizdede böyle oluyormu bu bende her zaman olan birşey değil ama başıma gelen 4cü kalbim sıkılıyor nefes alınca batma oluyor sonra tık diye bir ses geliyor sonra rahatlıyorum neden oluyor bu anlamadım anne olduktan sonra korkar oldum
MiracAlpinveUmutunAnnesi ikizlimom Benim oluyor ama tık diye ses gelmiyor bi anda kalp ritmim artıyor sonra kendime geliyorum
Syds Benimde oluyor nefes alırken iğne batar gibi oluyor derin nefes almaya çalışıyorum acıdığı halde sonradan pit diyor gidiyor acı