wondar düzeliyor. Kızım da yazın bezi bırakmıştı ama kış ortasına kadar sık sık kaçırmalar yaşandı. Sinir sistemi çöküyor insanın çok zorlandığınızı çok iyi biliyorum. Gece çiş yapmadan önce hiç belirti vermiyor mu? Mesela kızım ilk başlarda hiç belirti vermeden gece çiş yapıyordu altına, bir ara uykusunda mızmızlanmaya başladı, o mızmızlanmanın çiş geldi demek olduğunu çok geç farkettim ben. Uykusunda mızmızlanıyor sanıyordum ama meğer çişi gelmiş, ben kalkmayınca yine altına yapıyordu. Sonra aniden kesiliyor gece kaçırmaları, tuvalete kaldırmanızın alışkanlık yapacağını çok sanmıyorum, zamanla çişini tutmayı daha iyi öğrenecek ve kaçırmayacak. Çok geldiği zamanlarda da zaten size seslenecektir