Merhabalar, yumurta sarısı veriyorum gözle görülür bir tepkime olmadı
Egzama gibi döküntü olmuştu 3dr a gittim 3ü de normal aynı şekilde beslemeye devam et dedi
Şuan 8 aylık 1 ay sonra 9ay aşımız var yumurta beyazı tadımını yapabilirsin demişti ebemiz o zaman için
Bu hafta eşim işinli evde olacak, hazır o evdeyken tattırayım diyorum allah korusun vücudu tepki verirse hem poliklinikler de açık (fazla evhamlıyım, evet 🥹)
Nasıl vermeliyim yumurta beyazını?
Sadece haşlanmış olarak beyazı mı? Yoksa çırpılmış mı?