Merhaba arkadaşlar eşimle dün gece pik yapan çaresizlikten ve uykusuzluktan sonra bir karar ile uyku eğitimine başladık. İlk gün çok zorlayıcı oldu uyuması tam 2 saat sürdü. Çok ağladı o ağladıkça içim gitti ama kendi kendimi sürekli telkin ettim. Çünkü normalde de geceleri uyanıp çok ağlıyor sakinleştiremiyoruz. Bari bu ağlamayı fırsata çevirelim ve uyku eğitimi verelim dedik. Normalde karşıydım aslında. Neyse ki 2 saatin sonunda bir sonuca vardık ve kendiliğinden yatağında uyudu ama ağlamaktan da çok yoruldu tabi. Normalde kucakta pış pış ile uyurdu. Bu gecemiz bu şekilde kapandı, yarına Allah Kerim 🥲