Kuzlar acil bakar mısınız rota aşısı olup çok uzun süren ishal yaşayan oldu mu aşı yaptırdık o günden beri ishal 3 gün olur normal dedi doktorumuz ama 25 gün oldu ve kilo alamadık toz halinde bir ilaç başladı 1 haftaya kesilmezse test yapacakmış moralım çok bozuldu yaptırdığıma pişman bile oldum ilaç çok işlemiş içine dedi bitmek bilmeyen bir sorun 4 gün oldu tozu kullanalı kesilme bile yok ya