459251 ben de burda bekleyim. Kızım ara sıra “ee yaptım” der ve değiştiririm. Bez değiştirmemi de istemiyor çoğu zaman altını açmamı istemiyor diye düşünüyorum. Pofinin tuvalet kitabını aldım. Ertesi gün bezine yaptı ama tuvalet kapısını tutup “ben ee yapcam” diye tutturdu. Erken mi yoksa zamanı mı bilmiyorum bunlar bir sinyal olabilir mi.? Sizde durum nedir 🤔 bir de ben yazı bekleyecek gibiyim 😅 yine de yorumları okumak için de bekliyorum 🌹 üstte kalsın 😇