1duygu Bebeğim 50 günlük 2 dk emdikten sonra ağzı süt doluyor ve ağlamaya başlıyor sakinleştirip tekrar deniyorum yine aynı zar zor emziriyorum. Atak olabilir belki ama 1 haftadır böyle geçmedi. Neden olabilirrrr
The_paues 1duygu sütünüz tazyikli geliyor olabilir yetişemeyip boğuluyorsa rahatsız olup bırakıyordur belki
suheyla92 1duygu sutunuz tazyikli geliyor olabilir mi? Eger öyleyse once elle biraz sagim yapip tazyigini aldiktan sonra emzirmeyi deneyebilirsiniz ve yatarak emzirmeyi deneyebilirsiniz.
1duygu The_paues bana ağzında biriktiriyormuş gibi geliyor ama tazyikli geldiğini nasıl anlayabilirim
1duygu The_paues bana ağzında biriktiriyormuş gibi geliyor ama tazyikli geldiğini nasıl anlayabilirim
keremsmom78 Tazyikli süt olabilir bir anda fışkırdığı için ağlıyordur yutamıyor olabilir. Emzirme öncesi elle biraz sağın tayziği gitsin sonra emzirin aynısı olacak mı deneyin
The_paues 1duygu ağzında biriktirmeyi bilmez.istemese emmez memeyi ağzı dolunca bırakacağını sanmam muhtemelen onu rahatsız eden bişey var ağzında pamukçukta olabilir acıyordur ona da bi bakın.tazyikli olduğunu göğsünüzü sıkın fışkırıyorsa tazyiklidir rahatsız eder bebeği
keremsmom78 1duygu benimki emerken öksürmeye başlardı ağzından memeyi çektiğimde fışkırıyordu bildiğiniz. Emzirmeye ilk başladığımızda çekmeye başlayınca göğüs sızlar ya o an bi memeyi ağzından çekip bakın
1duygu keremsmom78 fışkırma olmadı ama tam kriz gelecekken çektim biraz sıktım sonra tekrar verdim bu sefer sorunsuz emdi