dnzderin zaten ikisinden biri tutiyo. Benim oglandada 5 haftalijken kese boyleydi sonra fasulye oldu dediler fasulye erkek. Simdi kiz boyleydi sonra yine hafta buyudu fasulye oldu . Ama yani kiz 😄 doktorum bunlarin dogru olmadigini soyledi . Sadece sans iste tutuyo bazen zaten iki cinsiyet var 😄