asanaleyna Bizim doktorumuz 40ı çıkınca uyandırma, kendisi acıkınca uyanır zaten demişti. Gelişimi, kilo alımı iyiyse tabiki. Bu şekilde gece çok güzel uyumaya başladı eğer bir sıkıntısı yoksa. Ama uyandırıp besleyince uyanmaya alışıyor bebekler.
4-5 saat uyurdu benim bebeğim. Beşiginde hareketlenince alır besler geri yatırırdım.