17 aylıkken bıraktırdım. Aşırı düşkündü asla bırakmaz herhalde derdim ama öyle olmadı 1 haftada unuttu gitti. Lütfen tiksindirmeyin. Ben konuştum sürekli süt bitmiş artık istersen sana bardakta süt vereyim dedim bi kaç kere verdim öyle gündüzleri evde durmadım hep gezdirdim ilgisini dağıttım ama ilk 3 gece baya zordu yalan yok çok direndi ağladı ama yılmadım süt bitmiş dedim darıldım öptüm sevdim öyle öyle geçti gitti