Kızlar merhaba . Oğlum 3 yasında kreş e gıdıyor. Daha önceden tuvalet sorunumuz yoktu ama son 2 haftadır asla okulda tuvalet yapmıyormuş. Sabahtan akşama kadar okulda. Doktorumuzda asla bu kadar saat yapmama durumu olmaz kesın yapıyordur dedı. Öğretmenimı de takip edıyoruz yapmıyor dıyor. Napıcam çok arada kaldım var mı aranız da böyle bır durum yaşayan