Selam hanımlar şu son zamanlarda hatta 15 gündür bazı konulardan dolayı muzdaribim . Oğlum doğduğundan beri o kadar uysal bir bebekti ki beni hiç yormadı hasta bile olsa çok sakin olurdu hatta onun bu huylarına hiç dayanamazdım. Ama yaklaşık 15 gündür huyu suyu inanılmaz değişti aslında beni yoran şey evet memeye çok bağladı gece gündüz emmek istiyor onun dışında 7/24 yan yana odadan çıkayım anne diye ağlıyor yeri geliyor hep kucağımda evet bunlarda yorucu fakat beni üzen şu son zamanlarda vurma davranışı herhangi bir şeye sinirlendiğinde gelip bana vuruyor yanı bunu nerden öğrendi hiç
Bir fikrim yok eşim ve ben yanında sesimizi dahi yükseltmeyiz konuşuyorum annecim hayır seni anlıyorum fakat bana vurmana müsade edemem diyorum yani bildiğim tüm yöntemleri dememeye çalışıyorum gel sarılalım diyorum aslında bu sarılma olayı işe yarıyor fakat uzun süreli değil önceden kendi başına oyunda oynardı şimdi oyuncakları bile dikkatini çekmiyor çok üzülüyorum özellikle vurmasına lütfen içimi rahatlatın acaba ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum bu geçici bir süreç mi bu tarz durumları yaşayan annelerimiz var mı inanın şuan içimin rahatlatılmasına aşırı ihtiyacım var ya da önerilerinize