Merhabalar.Kızım 4 yaşa girmek üzere.Öğlen 13.00 gibi kreşte 45 dakikalık uykuları var.Akşam 22.00 da yatırıyordum normalde ama uykuya dalması 1 saat sürüyor.Sürekli dönüp durma,oyun oynama,birşeyler anlatma,su içicem,burnum akıyor vs vs…Tüm günün yorgunluğuyla o kadar sinirleniyorum ki… Bağırmadan asla sakinleşip uyumuyor.Uyuyunca da gelen vicdan azabıyla ben uyuyamıyorum.1 saat uzun bir süre değil mi?Bizimki mi böyle sadece?Var mı uyutma taktikleriniz?Kreşle de görüştüm 2 gündür öğle uykularına yatırmıyorlar.Artık ihtiyacı olmadığını düşünüyorum zaten hafta sonları öğle uykusu uyumuyor.Ama gel gör ki 2 gündür de uykuya dalışlar yine 1 saat.1. Gün 20.30 da yatırdım 21.30 da uyudu.Bugun 21.30 da yatırdım 22.30 da uyudu.Cok yoruldum artık.Tahamüllüm sıfır bu sıralar.Ben de yanında yatıyorum uyuyana kadar cogu zaman dalısını farketmiyordum benden sonra uyuyor demek ki.Tecrübeli arkadaşlar destek lütfen.