beybimeybi teachermom5 ben memnun degilim cik doğru sonucu verdiğine emin değilim keske Braun alsaydim
ipegimsi teachermom5 ben memnunum başlığının çıkması falan güzel ölçümü de doğru kızım defalarca yere düşürdü ama çok şükür hala sağlam😅
keremsmom78 Ben kullanıyorum ama alından pek güven vermiyor geçen ateşlendi doğru ölçmedi kulak içi ölçümle kol altı dijital orantılı gitti. İmkan varsa braun 6525 alın
be_mom Peş peşe ölçümlerde doğru sonuç vermiyor. Diyelim ki bebek hareket etti kaydı tekrar ölçmek gerekiyo bambaşka farklı sonuç çıkarıyo. Eczaneden almıştım gittim iade etmek için beş dk bekleyin öyle ölçün dedi
teachermom5 be_mom direct nexus için diyorsunuz değil mi evet ben de çözemedim pes peşe olcuyorum hep farklı sonuç veriyo hatta iki kulak birbirinden cok farkli çıkıyo kulagının ıcıne değdirmemek mi gerekiyo yoksa alından ölçerken de uzaktan tutmalıyız dimi iade ettiniz mi kullanıyor musunuz
be_mom teachermom5 evet evet nexus ateş ölçer için söylüyorum. İade değil de sorun mu var değiştireyim diye gittim hemen ölçmeyin 5 dk bekleyin dedi eczacı. Evde başka ateş ölçer de var temassız ve koltuk altı. Artık ateş olduğunda hepsiyle deniyorum 😅 artış ya da düşüş var mı onu takip ediyorum. yani en baştan braun alsaydım yine böyle sıkıntılar yaşar mıydık diye pişmanlık duyuyorum