beybimeybi
Endokrinoloji ye yönlendirdilerse eğer hormonları etkileyip etkilemediğine bakarlar etkilerse eğer orda da kitle varsa cerrahiyle alırlar kitle başka yerlere dağıldıysa kemoterapi verirler bir süre. Etkilemezse dagilmada yoksa kontrol altında tutmaya çalışırlar diye biliyorum. Bizimki şuan bebek olduğu için kendi kendine kaybolcak mi bakılacak eğer büyürse ameliyat küçülürse kontrol edilecek sürekli.