Bebeğim 1.5aylık çok sık kaka yapıyor bazen yarım saat sürmüyo emerken bile yapıyor ve bagırsaklarında ve midesinden hep ses geliyor hani üşütürüz de bağırsaklarımız bagırır ya öyle normal mi acaba üşüttü mü desem sanmam çünkü hep böyleydi yeni bir şey değil normal bir durum mu yoksa benim yediklerim mi midesini bozuyor acaba ??