Calpolü en son ne zaman verdin? Eğer 4 saat geçtiyse bi çay kaşığı kadar tekrar verebilirsin.( sağlık ocağında hemşire böyle önermişti)
Huysuz olması çok çok normal, aşılı koluna dokunmamaya özen göster bir de ayağında sallamanı tavsiye ederim. Bana da büyüklerim çok söyledi ama ben keçi inadımdan dinlemedim. Sonra ayağımda salladıktan sonra bebeğim sakinleşti. Umarım sakin bir gece geçirirsin🌸