3 aylık bebeğim var ben bi rutin oluşturamadım ilk bebeğim bilmiyorum gün içinde uyutmak için çabalamakla emzirmeye uğraşmakla dövüş kavga günlerim geçiyor doğduğundan beri. O uykusuzlukla rutinlere bakıyorum sabah 7 de uyanış falan diyo kafayı yerim heralde zar zor uyumanın derdindeyim her vakitte siz kaçta kalkıyorsunuz neler yapıyorsunuz?