beybimeybi Merhaba eşimin tansiyon yüksekliği var. 20 lere kadar çıkıyor. Doktor endokrinolojiye yonlendirdi bazi testler yapildi. Bobrek üstü bezlerinde tümör olabilir demis. Aranizda boyle bir problem yasayan oldu mu? Nasil bir yol izlediniz