Bebeğim 15 günlük göbek bağı düştü ama göbek deliğinde doktorumuzun dediği tabirle karnabahar görüntüsü olan bir uç kaldı, bi kaç gün sonrasında o ıslak kısım içte kaldı dış kısmı da kurudu, Doktorumuz batikonla günlük bakım yapmamı tavsiye etti. bu durumu yaşayan var mı acaba kaç günde tamamen kurur?