Benim bebeğim 2 ay 10 günlük ve ne kadar çabalarsam çabaliyim emmedi. 45 gün sadece süt sağabildim. Sürekli düşünmekten,kafaya takmaktan sütüm kesildi. Tek tavsiyem etrafındaki en yakınında olsa kulaklarını kapatman. Senin bebeğin ve sen nasıl uygun görüyorsan öyle devam et. Geceleri uyumaya özen göster. O yüzden gündüz süt verip gece mama vermen vücudunu daha çok dinlendirir 🙏🏻