85 kiloydum 60 oldum
Zaten bı dönem yine post açmıştım, foto paylasmistim.
Kısa sürede 60 olmuştum.
4 kg almışım. kışın çok onemsemem aslinda 3-5 kg alinir verilirde.
Bismillah deyip yarina yine başlıyorum
1 aylik zaman dilimi veriyorum kendime
Hedefim bu sefer 55
Yapacağıma inanıyorum
3 doğum sonrasi hepsinde vermisimdir
İstikrar, irade önemli
Kalori hesabi yapiyorum
Aksam yemiyorum imkan varsa yürüyüş
Tatli hamur sifira indiriyorum
Zaten ödem modem ne varsa gidiyor hizlica 👻
Simdi yürüyüş bandi aldim
Gunde 1 saat yurusem yeter
Bu postuda buraya tekrar actim ki
Yapacak olanları hirslandirmak hemde kendime güzel bir ani olsun yine.
Yediklerimi paylaşmicam çünkü ben ac yasiyorum resmen zordur yani..
17 ocakta görüşmek dilegi ile 👌
Kg verdikçe her gün güncelleyecegim ✨