KaranimEgem Bugün biz de uyguladık fakat hemen ardından kustu zaten sürekli kusuyor açken verdim ama emzirince yine kustu sizce ilaç boşa mı gitmiştir ?
narin1anne KaranimEgem Bizimki de kusmadı canım 2 doz yaptırdım emdirip yarım saat sonra götürmüştüm herhangi bir problem yaşamadım umarım gitmemiştir ilaç 2022 de ben tanesini 750 TL’ye almıştım ne kadar artmış fiyatı
nergizeysan Ebe ilacı bebeğe verdikten sonra yarım saat emzirme dedi kusmadı benimkisi ama bide gitmeden 1 saat önce falan emzirme mama verme ebe sormuştu bana ne zaman emdi en son öyle verdi ilacı 6 aylık bebeğim sorun yaşamadım şükür
TulayGeriDon KaranimEgem belli bi süresi var. Rota değil de 6. Ayda ağızdan verilen bi aşı var. Onda 15 dk diye hatırlıyorum ama emin değilim doktorunla bi konus.
mezig Tam 3 ay 20 günlük ben de bugün yaptırdım ama kusma vs olmadı, ateş takibindeyim doktor direkt emzir ve calpol verelim dedi. 6 saat sonra tekrar calpol verdik yine doktorun yönlendirmesiyle.
songulmuhammed mezig en geç 105 günlüğe kadar yapılabiliyor demişti doktorumuz Sanki sizinki geçmiş zamanı