Kızlar doğum yapalı 4 ay olucak neredeyse, bugün tahlil verdim TSH 41 küsur çıkmış, hayatımda ilk defa bu kadar yüksek çıktığını gördüm 10 güne kadar ilaçlarımı kullanıyordum ilaclarim bitti ve bugün kontrole gittim E nabizdan aklıma geldi ve baktım resmen şok oldum kanser falan değilimdir degilmi ? Doğumdan sonra böyle bir sorun yaşayan varmı?