cokbilmismom ay cok guzel ve rahat gecıyor bızde 1 yasını gecıktı bıraz agustosta sapancaya gıttık bungolova cok rahat ettık o uyuyunca erkenden dınlenebılıyorduk en azından kahve sohbet falan gunduzde sudan cıkmadılar hıc babasıyla ıkı gunlugune eltımlerle gıttık onun cocukları bnm kızım falan kalabalık guzel oluyor ama sene ıkı bebe var bıraz zor gıbı henuz plan yok ama guzel oluyor korkulcak bısey yok rahat ol 2 gun degıl keske daha fazla kalsaydık bıle dedık yanı