Alisinannesi2112 şöyle ben 4 yıl kreşlerde gölge öğretmenlik yaptm . Otizimli öğrencim oluyordu. Ama yaşaları 4,5,6 öyle öğrencilerm vardı. Biraz daha izleyn. İçiniz rahat deilse pakoloğa gidin. Yoktur öyle birşey ama . Amaç, önlem , ve içinizin rahatlaması.