esilamerveker benimki de 3 aylık şu sıralar kuru öksürüğü var sağlık ocağına götürüp sırtını dinlettirdim burnu tıkandığı için onda öksürük yapıyor istersen kaynamış suya nane yağı koy odaya dedi rahatlasın diye alerjik bi bebek olabilirmiş benimki bende zaten alerjisi var mı yok mu diye kontrol ettirecektim ama kullandığımız bişey yok şuan bakalım kendi doktoruna da götüreceğim bi geçmiş olsun😊