kanalizzze59 Kızlar hangi bankalardan fon hisse borsa işlemleri yapıyorsunuz? Hangisi güvenilirdir? Evet çoğu bilinen marka güvenilirdir ama öğrenmek istedim tavsiyelerinizi🤗
SetenayCo kanalizzze59 Ben vakıfbankı kullanıyorum, hem ara yüzü kolay, hem de kâr/zarar tablosu anlaşılır.
ahkalbimm kanalizzze59 ay ben ziraat kullanıyorum ama çok saçma olayları var bazen 😬 pekte memnun değilim açıkçası
ahkalbimm kanalizzze59 yani diyelim ki bir hisseyi satıyorum aşağıdan aynı gün içerisinde alıyorum maliyet kısmı sattığım maliyetin aşağısında gözüküyor karda mıyım zararda mıyım belli olmuyor. Ancak ertesi gün belli oluyor.
DerinTuana kanalizzze59 komisyon oranları,sagladıkları platformun kullanıslı olması,ulasımın kolay olması gibi vs vs