ozgeakin Kızlar bebeğimin bugün 3 aylık oldu az önce bezini değiştirirken pipisinin ucunda beyazlık gördüm hiç dokunmadım fotoğrafını çektim ama sizinle paylaşamıyorum acaba iltihap enfeksiyon olabilir mi ya tedirgin oldum şuanda
fairytaleofthestars ozgeakin bezin içindeki oartiküller olabilir mi? Islanınca şişiyor çıkıyor bazen o partiküller
hattce ozgeakin Kireçlenmede olabilir. Pisik kremi surduysen onun kalintilarida kalmis olabilir teni emmiyor bazen kremi. Bizde ilk aylarda yasamistik bu durumu sonra 2.5 aylikken sünnet ettirdik birdaha oyle birseyle karsilasmadim.
zencizeytin Sol üst kısımda fotoğraf ekle butonu var ordan yükleyip url kopyalayıp bu gönderinin altına yapıştıracaksınız
evrenkus aynı şeyi yaşamıştım, doktor sünnet derisi altında kalan çişin orada tortu yaptığını söylemişti, altını temizlerken deriyi biraz geri çekil ucunu hafifçe silerseniz böyle bir durum olmuyor.