Arkadaşlar artan yemeklerinizi vs. Nasıl değerlendiriyorsunuz? Ben dolma yaparken kalan içi dökmek yerine buzluğa atıyorum herhangi bir zamanda içine patates doğrayıp pişiriyorum güzel oluyor. Yaprak sararken kötü yaprakları atmıyorum saklıyorum yapraklı pilav yapıyorum. İç pilavı normal hazırlayıp yaprakları doğrayıp içine atıp pişiriyoruz. Varsa pratik tarifleriniz yazın lütfen💖