alpiskonunannesii Sevgili bacılar, bebişlerinizin kakalı zıbınlarını eşyalarını nasıl yıkıyorsunuz da leke kalmıyor? E bebekten leke çıkarıcı almıştım onunla elimde bi çitileyip makineye atıyordum fakat çıkarmıyor, az da olsa leke kalıyor, önerileriniz nelerdir 🫠🫠🫠
pantenkelebek alpiskonunannesii e bebek toz leke çıkarıcı sıcak sua bekletiyorum yarım saatte ne varsa çıkarıyor
Ballilokmam11 alpiskonunannesii ben hemen sabunla çitliyorum sonra da makinede yıkıyorum çıkıyor hiç kalmadı
mavi2601 alpiskonunannesii beyaz sabunla iyice yikayip duruluyorum sonra tekrar beyaz sabunla citileyip sicak suda bekletiyorum bi kaç saat sonrada makinaya atiyorum
Asyaveannesi04 alpiskonunannesii hiiç çitelemedim şimdiye kadar ebebekteki toz leke çıkarıcıya basıyorum geceden ertesi gün makinaya atıyorum miis gibi 3 yıldır kullanıyorum
momdide Ben normal beyaz sabunla elimde çitiliyorum sıcak su altında sonra da makinede bebek deterjanıyla yıkanıyor bir şey kalmadı bu zamana kadar🙏🏻
ilay-mom Sıcak suya koyuyorum çitileyip makinaya atıyorum deterjan olarak da omo kullanıyorum çok memnunum İnternetten yine sipariş verdim