Kızlar bebeğim doğduğundan beri aşırı gazlı ve ek gıdada iyice şiddetlendi. Her şeyi kullandık denedik çözemedik artık saldım yani. Şu an 7 aylık. Geçen 2 hafta o kadar güzel uyudu ki ilk defa doğduğundan beri.. yeniden doğmuş gibi hissettim sabah dinç uyanıyorum böyle keyifle yapıyorum her şeyi falan. Derken 3-4 gecedir eskiye döndük gaz dışında bir sebep bulamıyorum doktora da götürdüm bir sürü.. sürekli kendini sağa sola atıyor gece yüzüstü dönmeye çalışıyor uyanıyor. Yüzüstü yatırıyorum öyle de uyumuyor derkennnn sabaha kadar onunla uğraşıyorum yani geceleri 10 kez uyanıyorum en az.
Şimdi gelelim asıl soruyaaaa
Ben gece uyanınca sürekli ağlıyorum çocuk gibi uykusuzluğa hiç tahammülüm yok aşırı uyuyan bir insandım çünkü. Hala alışamadım hep annemin desteğiyle geldim inanın bugünlere çünkü bebeğim zor bir bebekti. Şimdi annem de uzağa gitti ben psikolojimi nasıl yöneteceğim bu uyku konusunda??
Yani gece uyandığınızda aşırı yorgun ve uykusuzken nasıl sakin kalıyorsunuz uykusuzluğa nasıl dayanıyorsunuz var mı yöntemleriniz?
Daha sakin olmak istiyorum uykusuzluğa alışmak istiyorum yani