Kızım 4 aylık doğduğu günden beri kusuyor günde 10 kez üzerini değiştiriyorum şakasız hiç azalma olmuyor her emmeden sonra 3 4 kez kusuyor resmen aile hekimi gaviscon verdi dün çocuk doktoru da motis verdi gaviscon kullanma dedi d vit demir damlası b12 vit bir de şurup çok fazla değil mi ayrı şeyler ama ne biliyim içim rahat etmiyor bu arada sadece gündüz kusuyor gece emip uyuyor bir kez bile kusmuyor ne yapmam gerekiyor bu nasıl geçer ya da azalır ya sürekli kusacak diye rahat rahat sevemiyorum bile