gizemelif286 Arkadaşlar bebeğim 3 ay 8 günlük. Artık kundakta durmak istemiyor. Sürekli ellerini çıkarıyor. Ellerini çıkarınca da uyuyamıyor. Zor uyutuyorum. Siz kundağı ne Zaman bıraktınız ve ne tavsiye edersiniz
artikbiranneyim gizemelif286 3.5 ay olana kadar kundağa devam ettim ince müslin örtü ile kundaklıyordum cıkarmıyordu kollarını daha uzun uyuyordu
zeyno0904 gizemelif286 valla canım hiç kundaklamadım elleri ile sıçradı uyandı geri uyudu alıştı şimdide öyle uyanınca geri kendi kendine uyuyor
mineksu gizemelif286 3,5 ayında bıraktım çünkü çok hareketlenmişti.Zaten gece sıçramalarıda o aylarda bitiyor.4 aydan sonrası kundak için zaten çok tehlikeli.Ben kızımda bir sabah bi bakmıştım burnuna kadar çekiştirmiş kundağı.O günden sonra da kumdak yapmadım.
melikee1 gizemelif286 hiç kundaklanmak istemedi yerine koyacağım zaman kundak yapardım uykuda olduğu için sesi çıkmazdı
xyz0606 Benim çocuğum prematüre doğdu ve kundaklayamadik çünkü çıkartıyordu sıçrasa da kendi uyuyordu biz her akşam uyumadan duş aldırdık krem sürdük o çok rahatlattı sizde deneyin