Kayraaaa ikizcanlar benim şimdiki aklım olsa ilk doğduğu günden itibaten ne sallayarak ne de emzirerek uyuturdum yine de anneleri sizsiniz siz en iyisini bilirsiniz bebekleriniz için
gozdeyrs Gamzee88 uzun sure uyuyor olsaydi ve calismicak olsaydim emzirip uyumasinin benim icin bir sakıncası yoktu ama.ben her gece 20 dk da bir uyanip emzirip uyutuyordum cok zordu🤦♀️
Gokceminannesi Kayraaaa benimde simdiki aklim olsa dogar dogmaz verirdim neredeyse 5 ayligiz iki kere denedim ama veremedim cok agloyor ve ben dayanamiyorum morariyor nefesi kesiliyor balgam kusuyor. Onun yerine sunu denedim uyku saatlerini duzenledim ilk etapta direndi simdi ortak kararla uyku saatlerini duzenledik biraz daha iyice o saatlerde daha rahat uyuyo kiyamazsaniz bunu uygulayabilirsinizz 🤗
Emiraras-smom Kayraaaa atak döneminde olabilir karanlığa koy sessiz ve tatlıca konuş anlıyorlar bebekler sen gergin olursan o da gergin olur canım sakinleştir önce sonra pışpışla keyfini yerine getirmeye bak
Kayraaaa Emiraras-smom evet zaten onu fark ediyorum ben gergin olunca çok geriliyor ama sakin davranıyorum gülüyorum oynuyorum yok yok yok 2 saat ağlıyor sonra yorgunluktan tabiki de yine emerek uyuyor
Emiraras-smom Kayraaaa canım atak dönemi olabilir dediğim gibi karnını güzelce doyur altını da değiştir tüm ihtiyaçlarını karşıla sonra da artık bak konuş bi de gündüz uykusu çok önemli mutlaka uyut senin bebeğin en ii sen bilirsin gece uykuya dalma da en büyük faktör gündüz uykusu
Tesekkur gozdeyrs surec nasil isledi bebegim 7 aylik bende bitmislerdeyim artik uykusuzluktan emmesinden ama cesaret edemiym
gozdeyrs Tesekkur bende cokzorlaniyordum Allah yardımcın olsun canım egitime baslanaya karar verdim Sariye hanımla konustum gun belirledik olmasi gerekn egitim.oncesi yapilacaklari yaptik basladik😊
Ankarali Kayraaaa tracy hogg diye bir yazarın kitabı varmış mucize annelere yeni çözümler diye bir kitap ınstagramdan takip ettiğim birisi o kitabı okuyarak birebir kendisi uyku eğitimi verdi zor oldu ama başarmıştı ben de şuan bu kitapla ilgili post açsam mı diye düşünüyordum
gozdeyrs Kayraaaa canım bence sen kesin kararini ver kendini hazir hissettiğin zaman başla çünkü bende bebegimde uykusuzluktan bitap düşüyorduk ise baslicagimdan dolayı meme sıkıntısı olucak memede uyumayi bildiginden dolayi sallanmasıni da istemiyordum onun için verdim bebeğimi hic yalniz bırakip odadan çıkmıyorum pispislayarak.masaj yaparak severek uyutuyorum
gozdeyrs shaf_edalet shaf_edalet canım simdi nasil anlatayım her uyku öncesinde ayni.seyleri yapiyoruz atiyorum odasinda perdeleri kapatmak ninni acmak gibi sarılip opuyorum uyku vaktinin geldiğini söylüyorum o kadar akıllılar ki aslında bizim her soyledigimizi anlıyorlar önemli olan dogru mesajlari verebilmek sonra.yatagina birakiyorum seviyorum masaj yapıyorum mızırdanıyor kendi kendine sonra uyuyor yani bu tamamen sabır ve istikrar meselesi yapamam derken bir.anda.bir bakıyorsun olmuş yapmisin bir kere uyutunca.devami.da geliyor zaten
gozdeyrs zeyno4646 canım instagramda bir sürü sayfa var ve benim soyledigimden daha fazla bilgi veriyorlar inan yapabilirsin ben sadece dogru yolda miyim acaba diye destek aldım yoksa gercekten insan biliyor okuduktan sonra herseyi
gozdeyrs zeyno4646 su kadar saat ağlıyordu diyemicem çünkü ara ara.bagirip sakinlesip tekrar agliyordu ama sunu diyebilirim ilk zamanlar 1.5.saatte uyutuyorsam simdi yarim.saate düştü 😀
gozdeyrs zeyno4646 sagol canım darisi basina🤗 daha egitim bitmeden ben boyle söylüyorum bitse neler diyecegim dusun yani
gozdeyrs Kayraaaa Suan dis dönemindeyiz ayrica bi huzursuzluğu var zaten emerek uyuttugum zamanda da ayni eziyeti olacakti o yüzden uyku egitimine disin engel oldugunu dusunmuyorum
SerenAras gozdeyrs bende şuan aynı sorunu yaşıyorum 9,5 aylık oğlum var ve inanın artık evin içinde zombi gibiyim, göğüslerim acıyor artık sürekli açıklar çünkü.. ücreti ne kadardı aldığınız uyku eğitiminin
Beril-Beren zeyno4646 biraz bizede anlatabilir misiniz benim 1.5 yaşında ikizlerim var beşikte sallanıyorlar öyle uyuyorlar birde 3 aylık bebişim var o hiç uyumuyor mecbur onu ayağımda sallıyorum.
gozdeyrs Beril-Beren canım her çocuk farklıdır ben uzman değilim yanlış yönlendirmek istemem o yüzden 😊