sendrom58 ben devlette çektirdim 3 aylıkken çocuk doktorundan randevu aldım o beni kalça ultrosonu randevusu almak için başka birime yonlendirdi oradan randevu aldım 2 hafta sonraya çektirdim sonra tekrar aynı doktordan randevu aldım ona gösterdim çok şükür sorun çıkmadı